Pre detské ihriská

Pre detské ihriská

Zemné skrutky pre detské ihriská

Zemné skrutky pre detské ihriská

Detské ihriská

Čo keby ste skúsili zhotoviť základy ináč. Zložitým výkopom a betónovaniu sa vyhnete, keď použijete zemné skrutky KRINNER. “Použitie je veľmi jednoduché, dokonca ľahšie ako práca s U-pätkami na zabetónovanie. Šikovný domáci majster to podľa návodu zvládne sám, ale pokiaľ chcete, môžeme Vám montáž zabezpečiť sami alebo pomôcť pri riešení prípadných problémov, ako napríklad tvrdé podložie.”

Podľa odhadovanej hmotnosti celej zostavy pre najmenších a zaťaženia deťmi, ktoré sa budú na nej hrať, si vyberte ten správny typ zemnej skrutky. Ak nemáte istotu, či ste zvolili optimálne riešenie, radi Vám poradíme.

Drevená konštrukcia sa kotví nad zemou, drevo nebude v kontakte so zeminou a vlhkosťou, čím tak ľahko nepodlieha hnilobe a predlžuje sa jeho životnosť. Aj údržba trávnika okolo kotvených trámov je veľmi jednoduchá.

A čo robiť keď deti vyrastú? Zostavu zo zemných skrutiek demontujete, skrutky vyskrutkujete zo zeminy a môžete ich použiť pre inú drevostavbu alebo ich uschováte pre ďalšie generácie detí. Zemné skrutky sú vykované z kvalitnej ocele a povrch sa žiarovo pozinkuje, preto v zemi vydrží veľmi dlho a poslúži aj niekoľkým generáciám.

Ďalšou výhodou zemných skrutiek je, že sa dajú použiť aj v nerovnom teréne a tým odpadá nutnosť vyrovnania pozemku pred začatím stavby.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail
Daniel Boris
Daniel Boris
Volám sa Daniel BORIS, Boris je priezvisko, ak by ste sa pýtali... Od svojich 21 rokov podnikám. Krátko po „Nežnej revolúcii“ som si uvedomil, že jediný spôsob pre mňa ako sa presadiť, je vybudovať si vlastné podnikanie. Začínal som spoločne s mojich dlhoročným priateľom a partnerom v podnikaní, Henrichom Laukom budovať directmarketingovú spoločnosť KOLOS, s.r.o. Táto firma sa vyvíjala naozaj úspešne a spoločne sme vybudovali firmu, ktorá bola najväčšou súkromnou poštovou spoločnosťou na Slovensku. KOLOS, s.r.o. sme úspešne predali Rakúskej pošte, ktorá v našej značke naďalej úspešne pokračuje. Štyri roky pred predajom som vybudoval firmu KOLOS marketing, s.r.o. v Českej republike. Žili sme s manželkou v Prahe a budovali túto firmu od nuly. Po štyroch rokoch sme ju predávali ako vysoko ziskovú spoločnosť, spoločne so slovenskou materskou firmou. Moje podnikanie v oblasti internetu a internetových obchodov som postupne budoval už počas môjho pôsobenia v KOLOSe. Vytvorili sme niekoľko webových stránok pre našich zákazníkov. Viaceré z nich fungujú aj v iných jazykoch a štátoch Európy dodnes. Rok pred odchodom z Prahy sme začali pracovať na vytváraní nášho prvého e-shopu. Od začiatku som plánoval vytvoriť niekoľko e-shopov, keďže sa predaj na internete úspešne začal vyvíjať a videli sme v tom veľký potenciál. Vybral som si oblasť, ktorá ma veľmi zaujímala – film. Od malička som veľkým fanúšikom filmov a tak bolo prirodzené, že vznikol FIlmland.sk, ktorý plnil niektoré z mojich snov. Dnes hodnotím tento krok ako neuvážený. Náš prieskum trhu a potenciálu bol nedostatočný a výsledky sme si vysvetlili nesprávne. Nikdy sa nám nepodarilo z tohto e-shopu vybudovať silnú značku, aj keď na Slovensku sme boli považovaní medzi distribučnými spoločnosťami ako číslo štyri. Jednotkou sa stal Martinus, dvojkou Gorila. Od začiatku sme mali kamenný obchod, ktorý bol spoločne s videopožičovňou v Bratislave a bol zároveň miestom, kde si zákazníci preberali tovar osobne. Snažili sme sa tento obchod rozvíjať, napríklad rozšírením portfólia produktov. Do ponuky e-shopu sme pridali počítačové hry, neskôr knihy. To sme prešli do programovacieho systému Magento. V knihách (klasických papierových) sme videli možnosť za pár korún urobiť veľa muziky. Relatívne malé prostriedky bolo treba zaplatiť za to, aby sa popri Filmland.sk vytvoril nový e-shop s knihami iKNIHY.sk. Pomaly sme sa začínali rozbiehať, ale potom prišli zmeny obchodných podmienok od veľkoobchodu s knihami Pemic, ktoré znevýhodnili malých predajcov, ktorými sme boli aj my, oproti veľkým. Tak sme od našej snahy rozvíjať podnikanie v knihách ustúpili. Filmland.sk podporil projekt Filmy.sme.sk, pri ktorom sme sa spojili so SME.sk, najčítanejším serverom na Slovensku. Tento projekt nám priniesol pozornosť a nových zákazníkov. Priznávam však že sme naše možnosti v tomto smere nedotiahli a nevyťažili sme z neho dostatok. V roku 2010 sme začali vyvíjať nový smer internetového podnikania. Predaj plotových systémov a brán. Tento sa líšil od všetkého, čo sme doteraz robili. Líšil sa v tom, že naše objednávky plotov boli v priemere desaťnásobné oproti filmovým. Čo do počtu sme často prijali viac objednávok na ploty ako na ostatný tovar. Zdá sa, že sme našli naše ďalšie smerovanie. Medzitým sme opustili programovanie e-shopov v Magento a spojili sme sa s profesionálni z All4shop, ktorí nám pomáhajú vytvárať naše projekty. Mám za sebou 22 rokov praxe v marketingu, obchodovaní a tvorbe projektov. Na ceste boli aj neúspechy, zlé roky a hľadanie lepších riešení. Stáli nás milióny korún (teraz v Eurách) Napriek tomu považujem svoju cestu za úspech. Ročne sa na nás obracia viac ako 1500 ľudí zo Slovenska a Českej republiky o pomoc pri tvorbe plotových projektov. Máme za sebou viac ako 3000 vybavených zákaziek. Ploty a brány od nás sa stavajú na celom území Slovenska, Česka, ale i v Maďarsku, Rakúsku či Chorvátsku. A to nie je všetko... Rád by som vám odovzdal cenné skúsenosti z môjho podnikania. Ukážem vám cestu, ako vytvoriť, zlepšiť vaše podnikanie na internete. Ako si vybudovať internetový obchod rýchlejšie a efektívnejšie. Chcete sa poučiť z mojich chýb? Neopakujte ich po mne a ušetríte tisíce EUR! Teším sa na našu spoluprácu. Daniel BORIS, riaditeľ AMONIT s.r.o.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

0

Your Cart